GOTT NYTT ÅR

by mellasweden © 2019

 

 

GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER 

ÖNSKAR ER ETT BRA GOTT NYTT

ÅR 2020

Hoppas ni ätit gott och firat ordentligt 

Året 2019 är slut och jag hoppas för min egen del att 2020 ska bli lite bättre. 

Just nu fryser jag och mår dåligt men kommer vara nerbäddad i min soffa, om jag blir sämre blir det ju akuten så klart men hoppas jag klarar mig från det. 

GOTT NYTT ÅR 

ALL LYCKA PÅ DET NYA ÅRET ÖNSKAR JAG ER

4 kommentarer Lägg till din

  1. rabarberpolisen skriver:

    GOTT NYTT OCH GOD FORTSÄTTNING!!!
    Krya på dig önskar den lilla familjen! ❤

    Gilla

  2. Jag skriver:

    Tack detsamma Mella!

    Gillad av 1 person

  3. shehannemoore skriver:

    Lang may yir lum reek as we say in Scotland …meaning. Långt liv för dig och det bästa för nästa år. x

    Gilla

  4. Nicki 007 skriver:

    Ett Gott nytt år önskar jag dig kram Nicki 🎉🎊

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.