21 oktober

by mellasweden ©2019   Måndag 21 oktober skriver ut mej   Bad den trevliga nattpersonalen väcka mej men sa att jag inte hör utan mina hörapparater. Så det kom en vänlig undersköterska från nattpersonalen och skakade på mej så jag vaknade vid 06.00. Dom sa på kvällen även att dom hoppades få se mej här…

Betygsätt detta:

20 oktober

by mellasweden ©2019   Söndag 20 oktober fortfarande inlagd   Sov till 7,30 så trött mår inte så bra men det går väl över.  Inte fått någon proteindryck till frukosten utan 2 kaffe som jag brukar taga och jordgubbs yougert. Där får jag peta bort jordgubbarna i så dom inte fastnar i halsen. All energi…

Betygsätt detta:

19 oktober

by mellasweden ©2019   LÖRDAG  19 OKTOBER VAKNADE PÅ AVDELNING 23   Vaknade upp till att om skulle ta feber och massa prover syretillförsel med mera. Sen somnade jag om igen och vaknade till frukosten med två kaffe och yougert. Rensat yougert på jordgubbsbitar som jag inte vågar och kan svälja.  Jätte trött och mår…

Betygsätt detta:

18 oktober MITT SJUKHUS

by mellasweden ©2019 FREDAG 18 OKTOBER     FREDAG 18 OKTOBER AKUTEN SÖDERTÄLJE Fredag i dag och känner av att jag inte år så himla bra, men ska ta mej cappuccino och näringsprotein dryck för att vakna. Känner att jag inte kan äta något lite svårt att svälja har jag tar medicinerna direkt.  Kollar på Nyhetsmorgon…

Betygsätt detta: