Mina underbara GRANNAR

by mellasweden © 2016   Mina underbara grannar vill jag inte byta ut  Under dessa år jag bott i mitt hus har jag lärt känna mina grannar mycket väl samt även lärt mig massa saker. Jag kommer ihåg i början när jag såg dom handlade denna gröna bukett. Jag vet att jag tänkte vad ska…

Betygsätt detta:

Vårkläder äntligen klänningar

by mellasweden © 2016   Klänningarnas tid är inne nu  Måste gå igenom min garderob, jag har ju gått ner så mycket i vikt så från large till small har jag nu. Över 27 kg har bara rasat av mig när jag varit sjuk.                      …

Betygsätt detta:

Första Maj välkommen

by mellasweden © 2016 Första Maj välkommen Nu är vi på väg mot våren och sommaren härligt, vem vill inte ha lite värme samt känslan att sitta på balkongen i solen. Kunna köpa en bukett liljekonvaljer så fint doftar så gott. Rosor röda och rosa alltid lika vackra men även gula rosor är vackert. Fick…

Betygsätt detta: