Eurovision slagern vart tog slagern vägen ?

Published 14 maj, 2017 by mellasweden

Helt klart roligt och bäst var våran Måns 

Besviken på Portugal som vann, det var ju fel låt tråkig och tråkigt att se på. 

Nä nu borde även jag sova men jag kan inte sova i kväll nu är klockan 04.32 och det börjar bli ljust ute och jag kan inte sova…

Ny lägenhet

Kan ju packa lite kanske snart ska jag flytta till en annan lägenhet. En helt nyrenoverad 2 rum och kök på nedre botten så jag slipper gå i trappor. Men jag kommer att sakna min Blomma min bästa granne med familj på samma farstu jag bor idag. Familjen kommer alltid finnas i mitt hjärta. 

 

Hallen är lång jag är och kollar på lägenheten här. Stor inglasad balkong får jag och ett jätte stort badrum. Köket gillar jag bättre lång smalt än det jag har idag. Det blir nog bra tror jag. Fy vad saker man har ska försöka göra mig av med lite saker. Men det bästa är att jag slipper gå i 5 halv trappor med min kollapsade lunga, astma samt min KOL. Jag blir ju så andfådd och helt slut när jag går i trppor och även från rum till rum. 

Sov gott ska försöka sova en stund nu ❤

 

 

7 comments on “Eurovision slagern vart tog slagern vägen ?

  • Håller med dig till 110%. Portugal var den tråkigaste låten av dem alla! 😁. Det fanns ju inte ens nån melodi i låten och på nåt sätt känns det som en repris sen förra året. Sverige kom 5:a då med, och man satt och undrade varför vinnarlåten blev just vinnarlåten. Förra året var den politiska och i år var det hjärtproblem. Robin gjorde en strålande insats i allafall 😊

    Gilla

    • Jag håller helt med dej konstigt eller hur. 🙂 Förr i världen när jag var liten och yngre
      så skulle det vara en slager som man kunde sjunga och gnola till. Vad hände här fattar
      ingen ting…. Belgien var bra den kan man gnola till ❤ Robin var jätte bra och borde
      vunnit 🙂

      Liked by 1 person

      • Håller med dig till 100 procent. Tycker precis likadant. Gillade Robin och hon från Belgien mest för det är ju dom låtarna som jag kommer ihåg 😊
        Dessutom så hörde jag ju att vinnaren med den tråkiga låten var dryg och arrogant också 😂
        Tack för att du gillar min blogg också förresten! Det betyder jättemycket! 😊👍

        Gilla

  • Jaha som vanligt så tittade jag inte på det många år sen sist.. och när man läser hos andra så var det tydligen ingen större förlust.. Läste att melodifestivalen överlevt sig själv och borde läggas ner och jag håller med till 100 % Dom kunde lägga alla dessa pengar på något vettigare.. ha en fin start på veckan Mella kram Nicki

    Gilla

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

    Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

