MELLAS DIKTER

Published 9 april, 2017 by mellasweden

by mellasweden © 2017

 

 

MIN DRÖM  MIN MAN 

I dina ögon jag försvann

Du mitt hjärta vann

En fantastisk kille jag svär

Fina varma ögon du har här

Dom glittrar charmar mig var dag

Samt för ditt leende jag är vag

Plötsligt sa det bara klick hos mig

Jag vill alltid vara hos dig

Din kyss var varm, öm och god

Vill ha mera i lugn och ro

Du får det att pirra  hos mig

Min heta passion ja vill ge till dig

Jag är van att få vad jag vill ha

Men det är dig jag vill ha kvar

Jag vill ge dig trygghet, värme, kärlek och allt

Även när det är kallt

Du är en stilig charmig man

Vi kan bli ett häftigt team minsann

Du har allt jag vill ha

Låt mig i din värld va

Du är charmig och snygg

Försök att inte vara skygg

Du ser att du i mina tankar är

Jag är ju så himla kär

Vill ha dej här och nu

Men inte bli din fru

Du fick mitt hjärta att slå

Vill till dig gärna gå

Vara i din famn

Kramas lite grann

Älska het och passionerat

Vad kan vi önska mera

Dag och natt i din famn jag vill va

Ge dig kärlek, lycka, passion natt och dag

I min värld du fanns

Glömmer dig aldrig, inte en chans

by mellasweden © 2017             Mella   20170409

 

Kommentera

Karin med K

Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

Reslusta - resor och drömmar

"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

Scribere Necesse Est

Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

Herbalife

Your one stop for health, wealth and prosperity

Ett mirakelfyllt år 💖

Mitt liv, min tid.

Du finns - en decembersaga i kalenderform

En decembersaga i kalenderform

Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

Bokstund

You can make anything by writing - C.S Lewis

annaandren.com

ett arv i form av texter

Helgas dagbok

Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

Från andra sidan Potten

Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

bortabrabloggen

Utlandssvensk i Australien

Utsikt från Insidan

Livet ur min synvinkel

Tid

Lyssna!

Savethebaltic.se/Waterforlife.se

Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

B*_ live

ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

Sjöfartsbloggarna

Följ med ut till sjöss

