Söndag

Published 5 mars, 2017 by mellasweden

by mellasweden © 2017

 

SÖNDAG 5 MARS SÖDERTÄLJE SJUKHUS

I natt har jag sovit jätte bra och vaknade redan klockan 05.00 pigg som bara den. Jag mådde även bättre gick till badrummet och tillbaka till sängen utan att andas så hårt och vara så ansträngd som jag varit sista veckan. Sen kröp jag ner i sänge igen för alla här sov ju, men när jag somnat om tror jag att någon vid 6 tiden tog syreprovet på mitt finger men fortsatte sova. Sen var det att vakna igen vid 7 tiden och få sängen bäddat. Vem ska bädda min säng och göra frukost åt mig när jag kommer hem igen. Ingen det blir ju jag själv som får göra det igen :). Frukosten blev två muggar kaffe och två smörgåsar med leverpastej ett glas jucie samt det bästa en kaka som Blomman bakat och gett mej. En bra frukost idag tog jag ingen filmjölk vill inte ha det idag. I går snöa det hela dagen men idag har våren kommit till Södertälje minsann vackert väder fin dag och jag får besök av min son även idag han skulle anlända vid ett. Så kommer en gammal kompis och säjer hej.

Måste bara få tala om att personalen här i HUS 18 avdelning 27 är helt underbart snälla och trevliga samt hjälpsamma av 1 –  10 poäng får dom en 10:a av mej.  ********** Där är tio stjärnor från mej. 

 

Ja vad ska man säja om melodifestivalen

Jag tycker det är otroligt att Loreen åkte ut, jag var ju en av dom som självklart trodde på henne. Men vet inte hur svenska folket röstade men besviken är jag på er, har ni rösträtt och röstade så himla fel. Loreen hade ett budskap och man trodde att det gick fram. Vad kan man vänta sig av nästa lördag då?

Jo jag röstar på JON HENRIK FJALLGREN    ❤     MÅ HAN VINNA ❤

http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/jon-henrik-fjallgren-feat-aninia/jon-henrik-fjallgren-feat-aninia-en-varld-full-av-strider

llllll Foto Maja Suslin/TT

 

Eller så kanske     WIKTORIA KAN VINNA  ❤ 

http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/wiktoria/wiktoria-as-i-lay-me-down

wiktoria-jpg.Foto: Stina Stjernkvist/SVT

 

Eller så kanske    ROBIN BENGTSSON    ❤ 

http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/robin-bengtsson/robin-bengtsson-i-can-t-go-on

rob-jpgFoto: Stina Stjernkvist/SVT

Detta är dom tre artister som jag tycker är bäst ❤ ❤ ❤ 

Men vi får se snart ska jag väcka min yngsta son Georgios så han vaknar och kan komma och besöka sin mamma här på sjukhuset 🙂

Ni får ha det bäst så länge så hörs vi senare idag och vi hörs när mina besök har varit här och dagen är över  🙂

kram

 

Kommentera

Karin med K

Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

Reslusta - resor och drömmar

"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

Scribere Necesse Est

Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

Herbalife

Your one stop for health, wealth and prosperity

Ett mirakelfyllt år 💖

Mitt liv, min tid.

Du finns - en decembersaga i kalenderform

En decembersaga i kalenderform

Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

Bokstund

You can make anything by writing - C.S Lewis

annaandren.com

ett arv i form av texter

Helgas dagbok

Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

Från andra sidan Potten

Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

bortabrabloggen

Utlandssvensk i Australien

Utsikt från Insidan

Livet ur min synvinkel

Tid

Lyssna!

Savethebaltic.se/Waterforlife.se

Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

B*_ live

ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

Sjöfartsbloggarna

Följ med ut till sjöss

