SPÅKÄRRING/SPÅDAM

Published 25 februari, 2017 by mellasweden

by mellasweden © 2017

 

SPÅKÄRRING / SPÅKDAM

Min mamma spådde i kort är uppfödd med det, hur hon spådde sina vänner och bekanta. Hon har talat till mig i sina drömmar och bett mig spå i hennes gamla kortlek, Jag har även tarotkort som jag kan spå med om man vill ställa frågor.

img_4253

Nu har jag bestämt att  börja spå i kort vid min ålder, mitt sinne säger det att jag bör göra det. 

Om du vill veta lite om livet som kommer jag kan bara komma med vad jag ser i korten, sen är det du själv som bestämmer hur du ska tolka och göra. Jag berättar så du får en glimt av framtiden i dessa gamla kort.

KÄRLEK – ARBETE – HÄLSA – EKONOMI – FAMILJEN – VÄNNER – OVÄNNER 

När jag spår i kort ser jag något som sticker ut eller drar till sig min uppmärksamhet i korten så berättar jag.             Det kan vara  TECKNET – FÄRGEN – SYMBOLEN  =  ÄR DETTA BUDSKAPET

 ANDARNA GER DIG KORTEN  MINA ASSOCIATIONER HJÄLPER MIG ATT TOLKA DENNA INFORMATIONEN

Här hittar du mera information, vill du att jag spår dig kontakta mig. 

https://witchmagicblog.wordpress.com/home/

 

WITCHMAGIC är mitt namn när jag spår kontakta mej om du vill jag ska spå dej.

Min mail :

witchmagic@live.se

 

 

One comment on “SPÅKÄRRING/SPÅDAM

  • Låter spännande Mella att du kan spå i kort…
    Och vad trist att du är sjuk igen.. jag är så less efter 2 veckor att jag nästan har lust att slänga mig ner på golvet och sparka och skrika men det skulle förmodligen inte uppskattas av Janne han skulle väl tro att det slagit över helt fniss..
    Men jag hoppas verkligen att du slipper dina lunginflammationer snar..
    Stor kram till dig Nicki

    Gilla

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium Lotta Axelsson ger råd och vägledning!

    Medial vägledning, borttappade saker, bortsprungna djur, tarot, livscoach, alternativ medicin, spirituell rådgivning, gratis distans healing. Workshops och "Spirituellaresor"

    Bokstund

    En litterär livstilssblogg

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    Slagkraftigt Glen Snoddas!

    Lifestyle of one Glen Snoddas.

