ALLERS ROMANER / ALLERS BÖCKER

Published 21 februari, 2017 by mellasweden

by mellasweden © 2017

 

ALLERS BÖCKERNA

allers-2

Min mor har i alla tider läst Allers och jag lärde mig som tonåring att läsa dessa romaner som fanns i Allers. Dom var spännande och mycket bra jag slukade dessa romaner. Senare i livet köpte jag dessa Allersböcker där dessa romaner var i och man kunde läsa på nytt. Jag hade nästan alla böckerna men tyvärr kom dom bort med mycket annat i en flytt och jag förlorade dom. Jag har försökt att hitta dom igen men inte lyckats men har kommit ihåg visa av romanerna som jag tycket mest om.

allers

Flickan i spegeln

Jag vet att han lever

Lyckan är ett lån

Falsk vittnesbörd

Systrarna

Leka med elden

Vem är jag

Saknad

Det enda vittnet

Det blinda vittnet

Här är några av dom romaner och böckerna jag hade köpt. Flertal gånger har jag ringt till Allersförlag för att fråga om och var jag kan köpa dessa böcker igen. Men inte kommit någon gång till rätt person och i växeln fungerar det inte alls att få svar på det man frågar om dessa romaner/böcker.

Har du nån av dessa böcker är jag intresserad att få köpa dom för en billig penning.

Ha en underbara dag saknar mina böcker.

One comment on “ALLERS ROMANER / ALLERS BÖCKER

  • Bonjour mon Amie ou Ami du Net


    Un petit coup de pouce pour l’avenir
    Un petit mot que l’on dis régulièrement tous les jours.
    Bonjour comment vas-tu , moi ça vas , merci
    Ce sont des petits mots qui font plaisir à entendre et d’une belle sincérité
    Une grande marque de confiance
    C’est du soleil en abondance
    Si tu leur donnes un sens

    On ressent que ceux-ci viennent du cœur
    Avec un clin d’œil moi je te les adresse
    C’est la recette du bonheur accepte les moi je les prends en régal pour ce jour

    Belle journée , gros bisous plein de douceur

    Bernard

    Gilla

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium Lotta Axelsson ger råd och vägledning!

    Medial vägledning, borttappade saker, bortsprungna djur, tarot, livscoach, alternativ medicin, spirituell rådgivning, gratis distans healing. Workshops och "Spirituellaresor"

    Bokstund

    En litterär livstilssblogg

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    Slagkraftigt Glen Snoddas!

    Lifestyle of one Glen Snoddas.

