Söndag mulet väder

Published 29 januari, 2017 by mellasweden

by mellasweden © 2017

 

SÖNDAG DRÖMMER OM FATIMAS TÅRTOR ❤ 

I dag är det söndag och det är mulet väder ingen sol, så sol får man vara själv. Men idag mår jag inte så bra hostar och hostar fast jag tagit min KOL medicin. Jätte jobbigt för jag blir ju så himla anfådd och det blir så jobbigt att andas. Så jobbigt så jag fick ta paus för att skriva här måste ju andas också. I dag ska jag bara vara hemma jag känner mig inte så bra.  Jag är pank och fågelfri som man brukar säga, betalt alla mina räkningar då pengarna inte räckte så fick jag sälja av några saker som jag hade. Nu äger jag 1 kronor tills jag får pengar nästa månad min pension livet är hårt och inte lätt att leva i bland. Livet som pensionär här ett hårt liv med det ekonomiska. Jag var ju hemma med mina barn och för det fick jag inga pensionspengar inte.

I dag ska jag få kube från ett X hans mamma har gjort dom till mej, det är potatis, lök samt köttfärs så goda. Sen skulle jag få tårtbotten och grädde jordgubbar så jag kan göra en tårta ❤ .

Fatima öppna catering för dina tårtor 

Älskar gräddtårtor ❤  men den kommer inte bli lika fin som den Fatima gjorde till Janos ❤ .

Det var en tårta med jordgubbar som man bara ville kasta sig över den såg så god ut att man borde kunna köpa den på beställning ❤ . Skulle lätt kunna äta upp hela tårtan själv 🙂

img_6803-73916852 fatimas-jordgubbstarta

Fatima är gift med Ibbe mina grannar och hon har även tidigare gjort en smörgåstårta tidigare som var så himla god ❤ . Även den borde man kunna köpa på beställning ❤

fatima2 fatima3

Så god och högsta betyg till Fatima  ❤  för dessa tårtor och smörgåstårta ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ fem hjärtan lika med fem stjärnor ❤    Jag tycker hon borde öppna CATERING för dessa tårtor. ❤

Ha nu en fin söndag själv drömmer jag om dessa tårtor wow ❤

2 comments on “Söndag mulet väder

  • Kommentera

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

    Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Foton & Reflektioner

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    inte fan gör det det

    Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

    ELAINE BRESKE HIRSCHER

    Med Ledarskap, Kommunikation & Arbetsmiljö i fokus!

    Seniorvinklat

    tillvaron från ett kvinnligt seniorperspektiv

