SVENSKTOPPEN MED MIC

Published 13 november, 2016 by mellasweden
by mellasweden © 2016

 

SVENSKTOPPEN SÅNGER I BILEN MED BARNEN

 

Nostalgi, när jag var yngre och körde bil och åkte med barnen hade vi alltid musik i bilen radio eller band som jag tog med. Det var svensktoppes låtar och sen köpte jag barnen och även mej varsin plastmic så vi kunde sjunga ordetligt i bilen för man ska även ha roligt med barnen när man åker bil.

creativebabychildrenechomicrophonemusicalvoicechangertoy-sku194241-1-800x800

Jag har alltid sjungit bra eller dåligt vem bryr sig men sjungit har jag gjort och barnen likaså från dom var små och vi åkte bil spelade jag mina svenska favoritlåtar. Och jag lovar mina barn kan dom än idag när jag spelar kommer dom ihåg texten, otroligt. Häftigt eller hur och jag blir glad. Jag sjunger än idag och bryr mig inte om någon vill höra eller inte ja sjunger……

Några sånger som jag spelade var

 

 

Leende gullbruna ögon,

Aj AJ AJ

Ramona

Rose Garden

Lite av din lite av din kärlek

Sången han sjöng var min egen

Fernado

Ner mot havet

Mjölnarens Irene

Ja det var en fin upplevelse med mina fina barn och vi sjöng för full hals i bilen några av dessa sånger och skoj hade vi ialla fall. Känns lite långt bort men något man aldrig glömmer.

Ha en fin söndag lyssna gärn ❤

Älskar mina barn ❤

Älskar musik och sång ❤

Mina barn kan sjunga jätte duktiga ❤

Brukar försöka sjunga med barnbarnen så dom oxå får lite skoj, man mår bra av att sjunga.

creativebabychildrenechomicrophonemusicalvoicechangertoy-sku194241-6-800x800-kopiammmmmmmmmmmm

Ge barnen en mic att sjunga i roligt

kram ha det

Kommentera

Karin med K

Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

Reslusta - resor och drömmar

"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

Scribere Necesse Est

Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

Herbalife

Your one stop for health, wealth and prosperity

Ett mirakelfyllt år 💖

Mitt liv, min tid.

Du finns - en decembersaga i kalenderform

En decembersaga i kalenderform

Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

Bokstund

You can make anything by writing - C.S Lewis

annaandren.com

ett arv i form av texter

Helgas dagbok

Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

Från andra sidan Potten

Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

bortabrabloggen

Utlandssvensk i Australien

Utsikt från Insidan

Livet ur min synvinkel

Tid

Lyssna!

Savethebaltic.se/Waterforlife.se

Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

B*_ live

ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

Sjöfartsbloggarna

Följ med ut till sjöss

