Citroner

Published 19 augusti, 2016 by mellasweden

by mellasweden © 2016

 

CITRONER BRA FÖR MEJ

 

Jag har börjat med att starta dagen med min medicin samt jag dricker citronvatten. Citronen hjälper till att neutralisera ph-värdet i min kropp. Som även motverkar sjukdomar inklusive cancer har jag hört.

Citroner ska stärka immunförsvaret förbättrar upptaget av järn viktig roll för immunförsvaret motverkar förkylningar.

Minskar inflammationer

Friskare andedräkt lindra tandköttsinflammation

Citroner hjälper till att driva ut gifter ur kroppen  eftersom citroner är vätskedrivande samt stimulerar leverns avgiftningsprocess.

Citroner ett stöd för viktminskning motverkar sötsug.

citronerMM

Några har upptäckt att  dom blir av min sina eksem en del blir av med sin akne.

C-vitamin bidrar till att  minska rynkor och utslag på grund av citronens utrensande effekt.

Citroner är proppfyllda med C-vitamin främjar bland annat sårläkning. Det säjs även att C-vitamin hjälper kroppen återhämta sig från skador.

På grund av dess giftrensande effekt påstås citronsaft även kunna trigga levern att producera galla, en syra som behövs för  matsmältningsprocessen.  Citroner innehåller       vitaminer och mineraler som enligt ayurvedisk lära sägs minska antalet toxiner i magtarmkanalen. Citron lindrar  matsmältningsbesvär gaser, rapningar samt halsbränna.

Detta om Citroner har jag fått omtalat för mej, bäst för mej är att dom är bra för immunförsvaret efter som jag har dåligt immunförsvar.

Vi hörs

One comment on “Citroner

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium Lotta Axelsson ger råd och vägledning!

    Medial vägledning, borttappade saker, bortsprungna djur, tarot, livscoach, alternativ medicin, spirituell rådgivning, gratis distans healing. Workshops och "Spirituellaresor"

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    Slagkraftigt Glen Snoddas!

    Lifestyle of one Glen Snoddas.

