Blåst på lunchen

Published 10 augusti, 2016 by mellasweden

by mellasweden © 2016

 

Blåst på lunchen

Idag när jag bestämt mej för att steka lite isterband som jag hittade i frysen samt potatis, så lade jag upp det fint på en tallrik. Vad fanken händer när tar maten med mig in till tvn och datan, och börjar mosa potatisen PANG.  Ner far tallriken i golvet och ut faller i 3 bitar samt maten hamnar på golvet så där blev man superblåst på sin lunch. Nu struntar jag i att äta något orkar inte, någon annan kanske missunade mej maten. Jag som såg fram emot att äta detta, men det var nog meningen, min fina tallrik förlorade jag och minsann.  Då jag forfarande var hungrid gick ja ut i köket och skulle ta mig 2 smörgåsrån, när jag öppnar förpackningen var det massa äckligt massa på rånet så jag fick slänge den förpackningen gå till luren och ringa och klaga. Tjugo kronor sätts in på mitt coopkort.

llring

Tror jag går och sover ingen bra dag i dag alls.

I dag är det jätte kallt ute rena hösten fast att solen är uppe samt framme samt i moln.  Känns att hösten är på vägen, men det är konstigt för augusti brukar vara en fin solig varm månad när barnen börjar skolan så brukar det vara en härlig tid. Nästan så man längtar till julen stjärnor julgran julmat och den härliga skinkan.

Ha det bäst så länge så hörs vi

 

4 comments on “Blåst på lunchen

  • Vilken himla otur du hade Mella..
    Hoppas du får en bättre dag idag.. Jag har haft fel på datorn i 2 dagar men igår så uppdaterade windows och då försvann felet så jag blev så glad..
    och höst ja jag tycker denna augusti är hel konstig idag regnar det trist och om en och en halv timme ska jag vara hos tandläkaren så måste göra mig iordning nu..
    Kram så länge Nicki

    Gilla

  • Mella.. Hoppas du snart känner dig lite bättre.. Jag vet hur jobbigt det är att inte må bra och mitt är ingenting i jämförelse med ditt.. Var rädd om dig och ha en skön helg så hörs vi.. Kram Nicki

    Gilla

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium Lotta Axelsson ger råd och vägledning!

    Medial vägledning, borttappade saker, bortsprungna djur, tarot, livscoach, alternativ medicin, spirituell rådgivning, gratis distans healing. Workshops och "Spirituellaresor"

    Bokstund

    En litterär livstilssblogg

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    Slagkraftigt Glen Snoddas!

    Lifestyle of one Glen Snoddas.

