Mors dag

Published 29 maj, 2016 by mellasweden

by mellasweden © 2016

Mors dag

Mors dag en dag alla mammor tänker tillbaka på när man födde sina älskade barn. Den lycka man känner när man efter tusen mödor och besvär pluppar ut en underbar liten varelse. Efter nio månader i magen på sin mamma så anländer den nya lilla familjemedlemmen.

Det är ju bara början på en livstids kärlek och omtanke på sina barn.

20140925_114940

Så här såg alla mina bebisar ut, inte röda utan guldfärgade så söta. Dom låg på min lever och varje gång så fick jag problem när jag skulle ta mig ut från BB. För då skulle man kolla så min bebis inte hade gulsot. Men det klarade sig alltid men jag var lika nervös varje gång, jag ville ju hem och hem med min bebis. Känslan man får när man får en liten bebis är lyckokänsla, man älskar sin bebis redan i magen när den sparkar och man vill skydda den från allt och alla.

Jag älskar mina barn från MÅNEN OCH TILLBAKA

Det FINASTE JAG BURIT I MIN MAGE SAMT RUNT MIN HALS

ÄR MINA BARNS ARMAR.

JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA ER

Spelar ingen roll hur gamla mina barn blir, som mamma kommer man alltid älska sina barn, men jag tror inte barnen förstår hur mycket en mamma älskar sina barn förrän den dagen mina barn får egna barn.

Man slutar aldrig älska sina barn

y1pfUSm03syV9MH2GWjdCqoeq2kU8swhK3kNebXJgHVPgXA3FrjJDi-Bg (2)

Men man ska veta det är inte alltid lätt att vara mamma, men man försöker göra sitt bästa hela tiden. Men ingen är perfekt ingen det måste man alltid komma ihåg.

ÄLSKAR ER MINA FINA BARN

Tack för att ni alltid bryr er om mej och jag är så glad för den fina nära gemenskap vi har.

Vi hörs ERAN MAMMA

 

12 comments on “Mors dag

  • It is appropriate time to make some plans for the future and it is time
    to be happy. I’ve read this post and if I could I wish to suggest you few interesting
    things or advice. Maybe you could write next articles referring to
    this article. I want to read more things about it!

    Gilla

  • I’ve been exploring for a little for any high quality articles or blog posts on this
    sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site.
    Studying this information So i am glad to show that I’ve an incredibly excellent uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I such a lot indubitably will make certain to don?t overlook
    this web site and provides it a look regularly.

    Gilla

  • Hey there superb blog! Does running a blog similar
    to this take a large amount of work? I have very
    little knowledge of computer programming however I was hoping to start my own blog in the near
    future. Anyways, should you have any ideas or techniques for new
    blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I just needed to ask.
    Appreciate it!

    Gilla

  • Normally I don’t learn article on blogs, however I
    wish to say that this write-up very forced me to check out and do so!
    Your writing style has been surprised me. Thanks, very nice post.

    Gilla

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

    Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

