Fenjal

Published 29 mars, 2016 by mellasweden

by mellasweden © 2016

images (1)                  10494608_10152524377478548_4579697386898295704_n

GOD MORGON  VAR DU ÄN ÄR 

Just klivit ur sängen så cappuccino till soffan och öppning av datan. Sällskap av data och kissekatter försöker sakta vakna. Har nu haft data i flera år och jag lär mig mer och mer. Fått fin och bra hjälp av Nicki för att fixa wordpressbloggen.

Ja så har påsken blivit överstökad och även att ställa fram klockan. Sommartid har aldrig förstått meningen med det hela. Vädret är mulet och jag är jätte trött när det är klart och jag vaknat så in i duschen. Än idag avvänder jag FENJAL det doftar så gott. Fick min fösta Fenjal duschcream när jag bara var femton år och på mitt första jobb.

Fenjal      Img-CFJ03-FJ-100-XX-XX_1    fejal

Har fått en nätverkskurs skickat till mej får väl titta på den och lära mig mera man blir aldrig för gammal för att lära sig saker.

Nu ringer det på dörren så vi hörs senare 

 

 

 

 

 

 

One comment on “Fenjal

  • Hej Mella..
    Fenjal det måste jag testa 🙂

    Har försökt att testa det här med bloggar jag följer men det ville sig inte alls när jag lägger till det hos mig så blir det ingen alls.. av någon konstig anledning så vägrar det att fungera.. jag fattar ingenting.. Så bara att ha dom stora eller testa om det går att byta till lista..

    Jag har länkar istället WordPress vänner Blogspot vänner och såna som har riktiga hemsidor.. Utan länkarna skulle jag inte hitta in till alla eller så skulle jag glömma bort hälften av dom..

    Vad mer jo kan du lägga till gilla knappen under dina inlägg just nu har du bara stjärnor..
    Jag har både och.. 😀 bäst att gardera sig ordentligt fniss..

    prova om du hittar gillaknappen och välj att du vill ha under varje inlägg..
    Hoppas allt bra nu ska jag laga middag hann inte göra något inlägg idag för jag uppdaterade mina 2 blogspot lite snabbt.. kram så länge Nicki

    ps glömde gör kategorier efter inläggen jag har dom flesta på nickis blogg sen har jag många på fotoblogg och easter christmas halloween med mera för sog då hittar man sina inlägg blixtsnabbt för jag såg nu att det står Okategoriserade under alla dina.. kan förklara sen om du inte hittar kram….

    Gilla

  • Kommentera

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

    Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Foton & Reflektioner

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    inte fan gör det det

    Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

    ELAINE BRESKE HIRSCHER

    Med Ledarskap, Kommunikation & Arbetsmiljö i fokus!

    Seniorvinklat

    tillvaron från ett kvinnligt seniorperspektiv

