Spådom Okult

Published 27 mars, 2016 by mellasweden

by mellasweden © 2016

Min  SPÅKORTLEK är för mig HELIG.  I en gul sidenväska ligger den och väntar på att användas.

 IMG_4253

Man kuperar korten,    Du säger en siffra   mellan 1 – 35,   sen startar vi tillsammans.                                        Det är spännande att få se en glimt av sin framtid,  i dessa gamla kort.

                                           KÄRLEK –  ARBETE –  HÄLSA 

                                 EKONOMI – FAMILJEN – VÄNNERNA – OVÄNNER

Mella spå

JAG BRUKAR FÅ FRUKTANSVÄRT ONT I MAGEN PLÖTSLIGT,  LITE SENARE FÅR JAG HÖRA VAD SOM HÄNT.  NÄR JAG FÅR ETT SÅDANT TECKEN ÄR DET ALLTID NÅGOT SOM HAR HÄNT.

MINA VÄNNER KALLAR  MEJ GÄRNA HÄXA,  FÖR ATT JAG KÄNNER AV SAKER INNAN DOM HÄNDER.

 M häxa

MIN SPÅKORTLEK ÄR FÖR MIG HELIG, INLAGD  I EN LITE GUL  SIDENVÄSKA. JAG HAR ÄRVT DEN AV MIN MOR SOM SPÅDDE I KORT.   INGE FÅR RÖRA MIN KORTLEK, ENDAST OM NÅGON SKA TA ETT KORT.   ALLTID  LIKA SPÄNNANDE ATT SE EN GLIMT AV SIN FRAMTID I DESSA GAMLA KORT.

 ccc

                                           KÄRLEK  –   HÄLSA    –     EKONOMI    –   FAMILJ

           ATT HÖRA VARSEL ÄR FÖR MIG EN VANA OCH SENARE SE VEM SOM KOMME  ELLER  RINGER. JAG HAR  NYCKELN SÄTTAS I LÅSET INNAN NÅGON KOMMER HEM

JAG HÖR MIN  TELEFON RINGA INNAN DEN RINGER

            NÄR JAG TÄNKER PÅ MINA BARN ELLER NÄR VÄNNER SÅ RINGER DOM ALLTID I SAMMA ÖGONBLICK TILL MEJ.

N andemmm

JAG BRUKAR NÄR JAG ÄR ENSAM HEMMA TÄNDA LJUS FÖR MINA ANDAR,   JAG VET JU  ATT DOM FINNS DÄR OCH BRYR  SIG.

Tänd ett ljus

I BLAND KÄNNER JAG STARKA LUKTER SOM RAKVATTEN, PARFYM ELLER RÖKLUKT.  SPÅDOM OCH OKULT ÄR SPÄNNANDE I MIN VÄRLD.

DETTA ÄR ÖDES TRAPPA I LIVET, MEN DU KAN HJÄLPA TILL ATT STYRA DITT ÖDE.

  y1pYPrsdrVGoxVLxr-0BZ0MY1FyMhwo5YstKDl9MvBefqnAuklwVv-EAQp2uMAH-rEKA9C1WyHa5rc

SPÅDOM – OKULT FINNS I MIN FAMILJ.

ALLA HÄXOR HAR  EN SVART KATT  SÅ KATTEN FINNS HÄR HOS MEJ 

 IMG_0264

JAG SPÅR I MIN MORS GAMLA KORTLEK SOM ÄR MYCKET GAMMAL

         MIN MOR SPÅDDE I KORT HON HAR VÄDJAT TILL MIG I MINA DRÖMMAR ATT BÖRJA SPÅ 

 NU HAR JAG KOMMIT TILL INSIKT ATT JAG KANSKE KAN  HJÄLPA ANDRA MED ATT LÄGGA KORT    DET JAG SER BRUKAR STÄMMA IN PÅ PERSONEN

SJÄLV HAR JAG SETT MIG RESA PÅ SEMESTER TILL EUROPA I ÅR WOW TRODDE JAG ALDRIG

 y1pFcO7lizJ6Ixi30cYxsjAgZVbeLCl9eeSfQSsvdHrB-GwY9ckCjflU4citfxQXk3ag6GRnG-p-64      ALLA HAR SIN PERSONLIGA SKYDDSÄNGLAR

 

JAG SPÅR I KORT, NÄR JAG SER NÅGOT PÅ KORTEN SOM STICKER UT NELLER DRAR UPPMÄRKSAMHETEN TILL SIG PÅ KORTET

                   TECKNET – FÄRGEN – SYMBOLEN  =  ÄR DETTA BUDSKAPET

 ANDARNA GER DIG KORTEN  MINA ASSOCIATIONER HJÄLPER MIG ATT TOLKA INFORMATIONEN

 N andemmm

 Detta med  det okulta samt att spå i kort gör livet mycket intressant att få veta vad som sticker ut . Att ibland få hjälpa till att se in i framtiden, ödet – arbete – ekonomi – samt kärleken.

Men det är inte bara korten som styr dom vägleder bara och du kan hjälpa till att styra ditt liv.

 Så livet är upp till vad du gör det till, men du kan om du vill få en viss vägledning och ibland få veta vad som ska hända.

Lär dig att ibland bara ta det lugnt och meditera en stund.

 Slutar för idag med ödets trappa den vägen vi alla skall gå. Vi har alla en skyddsängel som finns med oss hela tiden.

Stanna upp och koncentrera dig lite, och lägga märk till saker du annars inte kommer att få se. Livet är en gåva och skall tas vara på.

Det finns ett liv efter detta och det skall bli spännande att se och sen få träffa sina änglar på andra sidan.                                                                                                                                                                                  Amen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

One comment on “Spådom Okult

  • Kommentera

    Karin med K

    Det brukar bli bäst när jag får göra som jag vill.

    Reslusta - resor och drömmar

    "Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

    Scribere Necesse Est

    Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

    Herbalife

    Your one stop for health, wealth and prosperity

    Ett mirakelfyllt år 💖

    Mitt liv, min tid.

    Du finns - en decembersaga i kalenderform

    En decembersaga i kalenderform

    Glädjekällan! Medium Lotta Axelsson ger råd och vägledning!

    Medial vägledning, borttappade saker, bortsprungna djur, tarot, livscoach, alternativ medicin, spirituell rådgivning, gratis distans healing. Workshops och "Spirituellaresor"

    Bokstund

    You can make anything by writing - C.S Lewis

    annaandren.com

    ett arv i form av texter

    Helgas dagbok

    Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

    Från andra sidan Potten

    Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

    bortabrabloggen

    Utlandssvensk i Australien

    Utsikt från Insidan

    Livet ur min synvinkel

    Tid

    Lyssna!

    Savethebaltic.se/Waterforlife.se

    Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

    B*_ live

    ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

    Sjöfartsbloggarna

    Följ med ut till sjöss

    Slagkraftigt Glen Snoddas!

    Lifestyle of one Glen Snoddas.

