Ödets trappa

Published 22 mars, 2016 by mellasweden

 

by mellasweden © 2016

OKULT    SPÅDOM    VARSEL

Plötsligt kan jag få fruktansvärda magplågor. Så nu är det bara att vänta, sen får jag höra något. Jag får ibland såna tecken, och får alltid senare höra vad som hänt.  Det är då man kallar mig häxa.  Men visst är det spännande, men ibland väldigt obehagliga saker som hänt. Jag kan höra min telefon ringa innan den ens ringer, så jag tar telefonen i handen och väntar.  En natt tog jag min telefon i handen tänkte ringa trodde jag,  men efter en minut ringde telefonen. Det var min sons svärmor som ringde mitt i natten för min son var sjuk och hon ville ta honom till sjukhuset.  Det var förklarning till att jag inte kunde somna utan trodde jag  skulle ringa någon.  Men inte ens jag ringer någon mitt i natten. Eller som när jag spådde min väninna och berättade att det var problem med hennes jobb och på hennes jobb. Hon ringde senare och sa att hon fått sparken. Sen hade jag sagt hon hade problem med en kille, vilket också var sant och problemen kom. Samt sa att att jag var en riktig häxa.

Min spåkortlek är helig och ligger i en gul sidenväska, den är bara min. Jag har ärvt den av min mamma så den är jätte gammal.
Jag vill inte att någon rör den. Endast när man skall kupera korten, i högar när jag spår. Jag vet att många tycker om att se en glimt av sin framtid i dessa gamla ärvda kort.

Kärlek – Hälsa – Arbete – Ekonomi – Familj . Att höra varsen är för mig en vana för att senare få se vem som kommer genom min dörr. Jag tänder alltid ljus för mina andra, pratar med mina vänner på andra sidan. Jag vet ju att dom är där samt att dom bryr sig om mig. Mitt sätt att vara samt är skorpion passar bra in med spådom, okult samt drömmar. Har också besökt Egypten, där okult och magi finns. Ödes trappa i livet, vandrar vi alla. Men du kan hjälpa till att styra ditt öde. Tänk dig för två gånger innan du svarar någon. SPÅDOM – OKULT FINNS I MIN FAMILJ. Dom kallar mig häxa och skrattar…Men som alla häxor har jag en svart kissekatt. Min mor spådde i kort en gammal kortlek, hon har vädjat länge i mina drömmar börja spå. Nu först har jag kommit till insikt att jag kan kanske hjälpa andra med att lägga kort. Det jag ser brukar stämma in. Alla har sina personliga skyddänglar. Jag spår i korten, när jag ser något på korten som sticker ut eller helt enkelt drar till sig uppmärksamheten det kan vara TECKNET – FÄRGEN – SYMBOLEN = ÄR DETTA BUDSKAPET ANDARNA GER DIG KORTEN MINA ASSOCIATIONER HJÄLPER MIG ATT TOLKA INFORMATIONEN.  Ibland ser jag saker om andra inte kan se. Att ibland få hjälpa till att se in i framtiden, ödet, arbete, ekonomi, samt kärleken. Men det är inte bara korten som styr dom vägleder bara och du kan hjälpa till att styra ditt liv. Så livet är upp till vad du gör det till, men du kan om du vill få en viss vägledning och i lbland få veta vad som ska hända. Lär dig att ibland bara ta det lugnt och meditera en stund. Stanna upp koncentrera dig lite, och lägga märk till saker du annars inte kommer att få se. Livet är en gåva och ska tas vara på. Det finns ett liv efter detta och det skall bli spännande att se och sen få träffa sina änglar på andra sidan.

Glöm inte meditera                                                                                                                                            kram

 

Kommentera

Reslusta - resor och drömmar

"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas" (Sören Kierkegaard)

Scribere Necesse Est

Om livet som empatisk kommunikatör, gastronom, munskänk och vinodlare i Arild på Kullahalvön.

Herbalife

Your one stop for health, wealth and prosperity

Ett mirakelfyllt år 💖

Mitt liv, min tid.

Du finns - en decembersaga i kalenderform

En decembersaga i kalenderform

Glädjekällan! Medium, Tarot, Medial vägledning, Healing. Boka tid för samtal tel. 031-167555 (Öppet kl 10-19)

Glädjekällan, medium, tarot, borttappade saker, bortsprungna djur, andlig vägledning, tarotlinje, änglar, andliga guider, andekontakt, healing, spådom, änglakort, siare, skyddsänglar, alternativ medicin, synsk, tarotkort, spådam, pendel, tidigare liv, numerologi, spålinje, siare, coach, seans, orakel, andlig utveckling, alternativ medicin, spirituell resa, andlig resa,

Bokstund

You can make anything by writing - C.S Lewis

annaandren.com

ett arv i form av texter

Helgas dagbok

Från mörker till ljus och så några livskriser däremellan

Från andra sidan Potten

Mitt liv som trebarnsmamma i en förort till Minneapolis, MN, USA

bortabrabloggen

Utlandssvensk i Australien

Utsikt från Insidan

Foton & Reflektioner

Tid

Lyssna!

Savethebaltic.se/Waterforlife.se

Water for Life Our goal is to save the Baltic Sea and its tributaries. By partnering with you, we see opportunities to get our message (or a partnership with you would give us the opportunity to get our message) and to make people aware of life beneath the surface. Thanks to this you could make an active choice to support biodiversity and living water.

B*_ live

ART PHOTO & POETRY © Birgitta Rudenius

Sjöfartsbloggarna

Följ med ut till sjöss

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

ELAINE BRESKE HIRSCHER

Med Ledarskap, Kommunikation & Arbetsmiljö i fokus!

Seniorvinklat

tillvaron från ett kvinnligt seniorperspektiv

